Fri frakt över 499 SEK | Leveranstid: 1-3 arbetsdagar

Reklamation

Ångerrätt

Du har alltid rätt att ångra din beställning i enlighet med gällande konsumentskyddslagstiftning. Du har 14 dagar på dig att bestämma om du vill behålla dina produkter, räknat från den dag du mottagit ditt paket (ångerfristen).

Du utnyttjar din ångerrätt genom att kontakta vår kundtjänst inom ångerfristen, du kan skicka ett mejl till info@dindress.se
 
Kostar det någonting vid retur? 

Ja, vid retur tillkommer en returavgift på 49 kr. Vid byte debiteras inget returporto. 

Hur gör jag en retur?

Du kan enkelt göra en retur med hjälp vår support kontakta oss via info@ dindress.se eller via messenger chatt.

  1.  Packa ner dina varor tillsammans. Använd helst samma påse/låda som vi skickat dina varor i. 

  2.  Klistra returetiketten över den gamla etiketten på påsen/lådan.

  3.  Lämna in ditt paket hos ditt närmaste postombud. Spara ditt inlämningskvitto.

  4.  Klart! Nu väntar vår returavdelning på att din retur ska inkomma. Så fort vår returavdelning mottagit och hanterat din retur skickar vi dig en returbekräftelse via mejl.

 

Du kan även välja att skicka in din retur på egen bekostnad till nedan adress. Var då noga med att notera vem returen kommer ifrån (fullständigt för- och efternamn + ordernummer). 

Dindress AB
Däckelvägen 89
17758 Järfälla

Byte

Vid byte debiteras inget returporto. 

 

Återbetalning

När vi har tagit emot och registrerat dina returnerade varor kommer vi att återbetala dig. Det tar normalt ca 2-5 dagar innan du erhåller en återbetalning. En bekräftelse på din retur och återbetalning kommer att skickas via mejl. Om du inte får någon bekräftelse inom 2 veckor från och med att du skickade returen till oss ber vi dig att kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig.

 

Bankkort/Betalkort

Om du betalat med bankkort/betalkort så återför vi pengarna till det bankkort/betalkort som du använde vid ditt köp.  

Reklamation

Vid reklamation av defekt vara eller felleveranser ska du kontakta vår kundtjänst snarast. Vi står självklart för returfrakten vid godkända reklamationer och för fellevererade varor. Vår kundtjänst kommer att skicka dig en reklamationssedel via mejl som ni sedan ska skriva ut och fylla i. 

 

Sök i vår butik